20. tammikuuta 2016

Pipoja isoäidinneliöstä ja flowers digitrikoosta

 Hyvä ystäväni antoi minulle parhaan mahdollisen vinkin joululahjaideaksi,
kun hän kuukausi ennen joulua kertoi, että oli ostanut tummanvihreän toppatakin.
Mikä muukaan voisi käsityöihmiselle olla täydellinen lahja kuin 
isoäidinneliö trikoosta ommeltu pipo. Säästyi virkkaamisen vaiva!


Kangas: Jyväskylän Kangaskaupasta
Digiprintti trikoo Isoäidinneliö
kankaan menekki 60cm




Itselleni olin ommellut ihanasta kukkakuosista tämän pipon.
Kyseessä on kangas Digiprintti trikoo Flowers
ja myös tähän pipoon kankaanmenekki oli 60cm.
Violetti ei ole minun värejä ollenkaan, mutta yritin kohdistaa punaisen kukan keskelle,
sillä minulla on punainen talvitakki ja tykkään tästä kuosista aivan valtavasti.



Mutta, kun äitini näki tämän violetin ihanuuden, pyysi hän tämän joululahjaksi itselleen.
Yllättävän helppoa oli joululahjojen keksiminen!


2 kommenttia:

  1. Hyvin passaa "isoäidinneliöprinttikangas" tuohon pipon malliin :) Tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yllättävän hyvin passaa. Itse olen pitänyt tuota kukka pipoa paljon.

      Poista